ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Εάν, για οποιονδήποτε λόγο, δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με μια αγορά, Σας προσκαλούμε να διαβάσετε την πολιτική μας για την επιστροφή χρημάτων και επιστροφές.

Οι παρακάτω όροι ισχύουν για όλα τα προϊόντα που προμηθευτήκατε από Εμάς.

Ερμηνεία και Ορισμοί


Ερμηνεία

Οι λέξεις των οποίων το αρχικό γράμμα είναι κεφαλαίο έχουν έννοιες που ορίζονται υπό τις ακόλουθες συνθήκες. Οι ακόλουθοι ορισμοί έχουν την ίδια σημασία ανεξάρτητα από το αν εμφανίζονται στον ενικό ή στον πληθυντικό αριθμό.

Ορισμοί

Για τους σκοπούς της παρούσας Πολιτικής Επιστροφών και Επιστροφών χρημάτων:

Σωματείο (αναφέρεται είτε ως «το Σωματείο», «Εμείς», «Εμάς» ή «Δικοί μας» στην παρούσα Συμφωνία) αναφέρεται στον Παγκύπριο Σύνδεσμο Φίλων Μελωδικών και Καλλωπιστικών Πουλιών, Ταχυδρομική Θυρίδα 24754, 1303 Λευκωσία.

Προϊόντα αναφέρεται στα είδη που προσφέρονται προς πώληση στην Υπηρεσία.

Παραγγελίες σημαίνει ένα αίτημα από εσάς να προμηθευτείτε Προϊόντα από Εμάς.

Υπηρεσία αναφέρεται στον Ιστότοπο.

Ιστότοπος παραπέμπει στον  Παγκύπριο Σύνδεσμο Φίλων Μελωδικών και Καλλωπιστικών Πουλιών, προσβάσιμος από τη διεύθυνση https://www.cas.cy/

Μέλος εννοεί το άτομο που έχει πρόσβαση ή χρησιμοποιεί την Υπηρεσία ή το Σωματείο ή άλλη νομική οντότητα για λογαριασμό της οποίας το άτομο αυτό έχει πρόσβαση ή χρησιμοποιεί την Υπηρεσία, ανάλογα με την περίπτωση.

 

Τα δικαιώματα ακύρωσης της Παραγγελίας σας


Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την Παραγγελία σας εντός 14 ημερών αναφέροντας εύλογη αιτία για να το κάνετε.

Η προθεσμία για την ακύρωση μιας Παραγγελίας είναι 14 ημέρες από την ημερομηνία κατά την οποία παραλάβατε τα Προϊόντα.

Για να ασκήσετε το δικαίωμά Σας για ακύρωση, πρέπει να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας μέσω μιας σαφούς δήλωσης. Μπορείτε να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας:

  • Στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο cas@cas.cy

Θα σας αποζημιώσουμε το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων που επιστράφηκαν. Θα χρησιμοποιήσουμε τα ίδια μέσα πληρωμής που xρησιμοποιήσατε εσείς για την Παραγγελία και δεν θα επιβαρυνθείτε με καμία χρέωση για τέτοια αποζημίωση.

 

Προϋποθέσεις για Επιστροφές


Προκειμένου τα Προϊόντα να είναι επιλέξιμα για επιστροφή, βεβαιωθείτε ότι:

  • Τα Προϊόντα παραγγέλθηκαν τις τελευταίες 14 ημέρες
  • Τα Προϊόντα βρίσκονται στην αρχική συσκευασία

Τα ακόλουθα αγαθά δεν μπορούν να επιστραφούν:

  • Η προμήθεια Αγαθών γίνεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές σας ή σαφώς εξατομικευμένη.
  • Η προμήθεια Προϊόντων που ανάλογα με τη φύση τους δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή, φθείρονται γρήγορα, όταν έχει παρέλθει η ημερομηνία λήξης ή αφορά κατά παραγγελία Προϊόντα τα οποία περιέχουν τέτοια στοιχεία που τα καθιστά μη διαθέσιμα σε άλλα Μέλη.
  • Την προμήθεια εμπορευμάτων που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή υγιεινής και αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση.
  • Η προμήθεια Προϊόντων τα οποία, μετά την παράδοση, ανάλογα με τη φύση τους, αναμειγνύονται άρρηκτα με άλλα είδη.

Διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε την επιστροφή οποιουδήποτε εμπορεύματος δεν πληρεί τους παραπάνω όρους επιστροφής κατά την απόλυτη διακριτική μας ευχέρεια.

Μόνο τα Προϊόντα σε κανονικές τιμές μπορούν να επιστραφούν. Δυστυχώς, τα Προϊόντα σε ειδικές ή επιχορηγημένες τιμές δεν μπορούν να επιστραφούν.

 

Επιστροφή εμπορευμάτων


Είστε υπεύθυνοι για το κόστος και τυχόν κίνδυνο επιστροφής των Προϊόντων σε εμάς. Θα πρέπει να στείλετε τα Προϊόντα στην ακόλουθη διεύθυνση:

Ταχυδρομική Θυρίδα 24754, 1303 Λευκωσία

Δεν μπορούμε να θεωρηθούμε υπεύθυνοι για τα Προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά ή χάθηκαν κατά την αποστολή επιστροφής. Επομένως, συνιστούμε μια ασφαλισμένη και ανιχνεύσιμη υπηρεσία μεταφοράς. Δεν μπορούμε να εκδώσουμε επιστροφή χρημάτων χωρίς την πραγματική παραλαβή των Προϊόντων.

 

Παράπονα


  • Στόχος μας είναι να επιλύσουμε όλες τις ερωτήσεις και τα παράπονα κατά την πρώτη τηλεφωνική επικοινωνία του Μέλους. Ο Εκπρόσωπός μας έχει την γνώση και την εξουσία να αντιμετωπίζει τα περισσότερα προβλήματα ή απορίες που μπορεί να έχουν τα Μέλη «επί τόπου». Το διοικητικό συμβούλιο θα στηρίζει τις συμφωνίες που έχει συνάψει με Μέλη, ο Εκπρόσωπός μας.
  • Μπορεί να μην είναι πάντα δυνατό να επιλυθεί ένα παράπονο κατά την πρώτη κλήση, για παράδειγμα, επειδή πρέπει να ελεγχθούν τα αρχεία ή να γίνουν έρευνες. Στόχος μας είναι τα παράπονα που δεν μπορούν να επιλυθούν κατά την πρώτη κλήση να επιλυθούν εντός χρονικών πλαισίων που θα συμφωνηθούν με το Μέλος.
  • Η παροχή στα Μέλη εύκολης πρόσβασης και σημείου επαφής για την υποβολή παραπόνου αποτελεί θεμελιώδες στοιχείο της συνολικής μας πολιτικής παραπόνων. Τα παράπονα μπορούν να υποβληθούν από:
  • Τηλέφωνο στο 99722788
  • Email στη διεύθυνση: cas@cas.cy
  • Ταχυδρομικώς: Ταχυδρομική Θυρίδα 24754, 1303 Λευκωσία

 

Επικοινωνήστε μαζί μας


  • Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με την Πολιτική επιστροφών και επιστροφών χρημάτων, επικοινωνήστε μαζί μας:

Τηλέφωνο: 99722788

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com

Συνεχίζοντας την περιήγησή σας στην ιστοσελίδα, συμφωνείτε με την χρήση των cookies. περισσότερες πληροφορίες

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close