ΠΡΟΟΙΜΙΟ
Το σωματείο με την επωνυμία Παγκύπριος Σύνδεσμος Φίλων Μελωδικών και Καλλωπιστικών Πουλιών, με αριθμό Μητρώου: 1035, και διεύθυνση:Ταχ. Θυρίδα 24754 1303, Λευκωσία-Κύπρος (το οποίο στο εξής θα αναφέρεται ως CAS) στον οποίο υπάγεται η ιστοσελίδα (website) cas.cy προσφέρει τις υπηρεσίες του υπό τους κάτωθι όρους χρήσης τους οποίους ο επισκέπτης/χρήστης της σελίδας του δικτυακού τόπου καλείται να διαβάσει προσεκτικά και να προβεί σε επίσκεψη/χρήση της ιστοσελίδας cas.cy μόνο εφόσον τους αποδέχεται πλήρως.
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
Ο CAS παρέχει στους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας cas.cy διάφορες πληροφορίες, υπηρεσίες για τα Mέλη του συμπεριλαμβανομένων και διαφόρων εργαλείων επικοινωνίας και πρόσβαση μέσω «κόμβων» (links) σε ιστοσελίδες τρίτων. Οι ήδη υπάρχουσες καθώς και οποιεσδήποτε νέες υπηρεσίες συμπεριληφθούν στο cas.cy υπόκεινται στους παρόντες όρους χρήσης, εκτός αν ρητά αναφέρεται το αντίθετο. Ο επισκέπτης / χρήστης των υπηρεσιών του cas.cy κατανοεί και αποδέχεται ότι το σύνολο των σελίδων/υπηρεσιών παρέχεται «ως έχει» και ο CAS αποποιείται οποιασδήποτε ευθύνης σχετικής με την περιορισμένη χρονική διάρκεια, τη διαγραφή, την κακή απόδοση ή την αδυναμία ηλεκτρονικής αποθήκευσης οποιωνδήποτε δεδομένων (data) των επισκεπτών/χρηστών ή/και οποιουδήποτε περιεχομένου. Ο επισκέπτης/χρήστης έχει την ευθύνη πρόσβασης στις υπηρεσίες του cas.cy και η σχετική πρόσβαση μπορεί να απαιτεί την καταβολή τελών σε τρίτους φορείς π.χ. παροχείς
υπηρεσιών διαδικτύου. Ο επισκέπτης/χρήστης έχει την αποκλειστική ευθύνη πληρωμής των σχετικών τελών. Επίσης, ο επισκέπτης/χρήστης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για τον προσωπικό εξοπλισμό του με τα απαραίτητα τεχνολογικά μέσα που του επιτρέπουν την πρόσβαση στις υπηρεσίες του cas.cy ή/και πρόσβαση μέσω «κόμβων» (links) σε ιστοσελίδες τρίτων. Ο CAS διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή/και να διακόπτει προσωρινά ή μόνιμα μέρος ή το σύνολο των υπηρεσιών του με ή χωρίς προειδοποίηση προς τους χρήστες/Mέλη.
ΑΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΘΥΝΗΣ
Παρόλο που ο CAS χρησιμοποιεί την απαραίτητη τεχνολογική υποδομή και τα μέσα για ανάρτηση/δημοσίευση περιεχομένου στο cas.cy, όλες οι πληροφορίες, τα δεδομένα, τα κείμενα, τα γραφικά, οι φωτογραφίες, οι εικόνες, τα μουσικά αρχεία, τα βίντεο, τα μηνύματα και όλο το περιεχόμενο, είτε αναρτάται δημόσια είτε μεταφέρεται ιδιωτικά, παραμένει στην αποκλειστική ευθύνη του φυσικού ή νομικού προσώπου από το οποίο το περιεχόμενο πηγάζει. Αυτό σημαίνει ότι ο επισκέπτης/χρήστης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για όλο και οποιοδήποτε περιεχόμενο αναρτά, δημοσιεύει, αποστέλλει, μεταφέρει ή άλλως καθιστά διαθέσιμο μέσω των υπηρεσιών του cas.cy. Σε καμία περίπτωση δε μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνος ο CAS για οποιοδήποτε λάθος ή παραλείψεις σε οποιοδήποτε περιεχόμενο ή για οποιαδήποτε βλάβη ή ζημιά που τυχόν προκύψουν από τη χρήση οποιουδήποτε περιεχομένου που αναρτάται, αποστέλλεται, μεταφέρεται ή άλλως καθίσταται διαθέσιμο από τους επισκέπτες/χρήστες στις υπηρεσίες του cas.cy. Σε περίπτωση πού ο CAS λάβει ειδοποίηση ότι οποιοδήποτε περιεχόμενο προκαλεί ηθική
βλάβη ή άλλη ζημιά σε τρίτο πρόσωπο διατηρεί το δικαίωμα να προβεί στην άμεση διαγραφή του περιεχομένου αυτού και ταυτόχρονα να διακόψει τη λειτουργία του λογαριασμού του επισκέπτη/χρήστη ο οποίος παραβιάζει τους όρους του παρόντος. Ο επισκέπτης/χρήστης κατανοεί και αποδέχεται ότι πρέπει να αξιολογεί και να είναι υπεύθυνος για κάθε κίνδυνο που μπορεί να ενέχει η χρήση οποιουδήποτε περιεχομένου,
συμπεριλαμβανομένης οποιασδήποτε απόφασης του να βασιστεί στην ορθότητα, την πληρότητα ή/και τη χρησιμότητα οποιουδήποτε περιεχομένου στο cas.cy. Συνεπώς, οι επισκέπτες / χρήστες χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες του cas.cy, με δική τους πρωτοβουλία, να λαμβάνουν και τη σχετική ευθύνη διασταύρωσης των παρεχομένων πληροφοριών. Το περιεχόμενο των ανακοινώσεων, άρθρων ή/και λοιπών δημοσιεύσεων στο cas.cy αφορά την άποψη του συγγραφέα έκαστης ανακοίνωσης, άρθρου ή/και λοιπών δημοσιεύσεων και όχι απαραίτητα την άποψη του CAS.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ, ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ, ΑΚΥΡΩΣΗΣ
Εάν, για οποιονδήποτε λόγο, δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με μια αγορά, Σας προσκαλούμε να διαβάσετε την πολιτική μας για την επιστροφή χρημάτων και επιστροφές.
Οι παρακάτω όροι ισχύουν για όλα τα προϊόντα που προμηθευτήκατε από Εμάς.
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΚΑΙ ΟΡΙΣΜΟΙ
Ερμηνεία
Οι λέξεις των οποίων το αρχικό γράμμα είναι κεφαλαίο έχουν έννοιες που ορίζονται υπό τις ακόλουθες συνθήκες. Οι ακόλουθοι ορισμοί έχουν την ίδια σημασία ανεξάρτητα από το αν εμφανίζονται στον ενικό ή στον πληθυντικό αριθμό.
Ορισμοί
Για τους σκοπούς της παρούσας Πολιτικής Επιστροφών και Επιστροφών χρημάτων:
Σωματείο (αναφέρεται είτε ως «το Σωματείο», «Εμείς», «Εμάς» ή «Δικοί μας» στην παρούσα Συμφωνία) αναφέρεται στον Παγκύπριο Σύνδεσμο Φίλων Μελωδικών και Καλλωπιστικών Πουλιών, Ταχυδρομική Θυρίδα 24754, 1303 Λευκωσία.
Προϊόντα αναφέρεται στα είδη που προσφέρονται προς πώληση στην Υπηρεσία.
Παραγγελίες σημαίνει ένα αίτημα από εσάς να προμηθευτείτε Προϊόντα από Εμάς.
Υπηρεσία αναφέρεται στον Ιστότοπο.
Ιστότοπος παραπέμπει στον Παγκύπριο Σύνδεσμο Φίλων Μελωδικών και Καλλωπιστικών Πουλιών, προσβάσιμος από τη διεύθυνση https://www.cas.cy/
Μέλος εννοεί το άτομο που έχει πρόσβαση ή χρησιμοποιεί την Υπηρεσία ή το Σωματείο ή άλλη νομική οντότητα για λογαριασμό της οποίας το άτομο αυτό έχει πρόσβαση ή χρησιμοποιεί την Υπηρεσία, ανάλογα με την περίπτωση.
Τα δικαιώματα ακύρωσης της Παραγγελίας σας
Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την Παραγγελία σας εντός 14 ημερών αναφέροντας εύλογη αιτία για να το κάνετε.
Η προθεσμία για την ακύρωση μιας Παραγγελίας είναι 14 ημέρες από την ημερομηνία κατά την οποία παραλάβατε τα Προϊόντα.
Για να ασκήσετε το δικαίωμά Σας για ακύρωση, πρέπει να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας μέσω μιας σαφούς δήλωσης. Μπορείτε να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας:
- Στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο cas@cas.cy
Θα σας αποζημιώσουμε το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής των προϊόντων που επιστράφηκαν. Θα χρησιμοποιήσουμε τα ίδια μέσα πληρωμής που xρησιμοποιήσατε εσείς για την Παραγγελία και δεν θα επιβαρυνθείτε με καμία χρέωση για τέτοια αποζημίωση.
Προϋποθέσεις για Επιστροφές
Προκειμένου τα Προϊόντα να είναι επιλέξιμα για επιστροφή, βεβαιωθείτε ότι:
- Τα Προϊόντα παραγγέλθηκαν τις τελευταίες 14 ημέρες
- Τα Προϊόντα βρίσκονται στην αρχική συσκευασία
Τα ακόλουθα αγαθά δεν μπορούν να επιστραφούν:
- Η προμήθεια Αγαθών γίνεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές σας ή σαφώς εξατομικευμένη.
- Η προμήθεια Προϊόντων που ανάλογα με τη φύση τους δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή, φθείρονται γρήγορα, όταν έχει παρέλθει η ημερομηνία λήξης ή αφορά κατά παραγγελία Προϊόντα τα οποία περιέχουν τέτοια στοιχεία που τα καθιστά μη διαθέσιμα σε άλλα Μέλη.
- Την προμήθεια εμπορευμάτων που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή υγιεινής και αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση.
- Η προμήθεια Προϊόντων τα οποία, μετά την παράδοση, ανάλογα με τη φύση τους, αναμειγνύονται άρρηκτα με άλλα είδη.
Διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε την επιστροφή οποιουδήποτε εμπορεύματος δεν πληρεί τους παραπάνω όρους επιστροφής κατά την απόλυτη διακριτική μας ευχέρεια.
Μόνο τα Προϊόντα σε κανονικές τιμές μπορούν να επιστραφούν. Δυστυχώς, τα Προϊόντα σε ειδικές ή επιχορηγημένες τιμές δεν μπορούν να επιστραφούν.
Επιστροφή εμπορευμάτων
Είστε υπεύθυνοι για το κόστος και τυχόν κίνδυνο επιστροφής των Προϊόντων σε εμάς. Θα πρέπει να στείλετε τα Προϊόντα στην ακόλουθη διεύθυνση:
Ταχυδρομική Θυρίδα 24754, 1303 Λευκωσία
Δεν μπορούμε να θεωρηθούμε υπεύθυνοι για τα Προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά ή χάθηκαν κατά την αποστολή επιστροφής. Επομένως, συνιστούμε μια ασφαλισμένη και ανιχνεύσιμη υπηρεσία μεταφοράς. Δεν μπορούμε να εκδώσουμε επιστροφή χρημάτων χωρίς την πραγματική παραλαβή των Προϊόντων.
Παράπονα
- Στόχος μας είναι να επιλύσουμε όλες τις ερωτήσεις και τα παράπονα κατά την πρώτη τηλεφωνική επικοινωνία του Μέλους. Ο Εκπρόσωπός μας έχει την γνώση και την εξουσία να αντιμετωπίζει τα περισσότερα προβλήματα ή απορίες που μπορεί να έχουν τα Μέλη «επί τόπου». Το διοικητικό συμβούλιο θα στηρίζει τις συμφωνίες που έχει συνάψει με Μέλη, ο Εκπρόσωπός μας.
- Μπορεί να μην είναι πάντα δυνατό να επιλυθεί ένα παράπονο κατά την πρώτη κλήση, για παράδειγμα, επειδή πρέπει να ελεγχθούν τα αρχεία ή να γίνουν έρευνες. Στόχος μας είναι τα παράπονα που δεν μπορούν να επιλυθούν κατά την πρώτη κλήση να επιλυθούν εντός χρονικών πλαισίων που θα συμφωνηθούν με το Μέλος.
- Η παροχή στα Μέλη εύκολης πρόσβασης και σημείου επαφής για την υποβολή παραπόνου αποτελεί θεμελιώδες στοιχείο της συνολικής μας πολιτικής παραπόνων. Τα παράπονα μπορούν να υποβληθούν από:
- Τηλέφωνο στο 99722788
- Email στη διεύθυνση: cas@cas.cy
- Ταχυδρομικώς: Ταχυδρομική Θυρίδα 24754, 1303 Λευκωσία
Επικοινωνήστε μαζί μας
- Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με την Πολιτική επιστροφών και επιστροφών χρημάτων, επικοινωνήστε μαζί μας:
Τηλέφωνο: 99722788